سایپا سایت

فروش فوری سایپا SAIPA در سایت سایپا ، ثبت نام سایپا ، شرایط فروش سایپا، شرایط فروش اینترنتی محصولات سایپا ، فروش سایپا و پیش فروش سایپا SAIPA ...

سایپا سایت

فروش فوری سایپا SAIPA در سایت سایپا ، ثبت نام سایپا ، شرایط فروش سایپا، شرایط فروش اینترنتی محصولات سایپا ، فروش سایپا و پیش فروش سایپا SAIPA ...

سایپا سایت

سایپا یک خودروساز است که مقر آن در تهران است. SAIPAC در سال 1965 و با مالکیت 75٪ ایرانی ، برای جمع آوری سیتروئن ها تحت مجوز برای بازار ایران تأسیس شد. در سال 1975 هنگامی که دولت ایران از این شرکت کناره گیری کرد ، این نام را به SAIPA تغییر داد. ویکیپدیا

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

نویسندگان

دستگاه پولیش مارک 3 سایز 15 اوربیتال روپس :

  • MarkIII شامل بسیاری از ویژگی های جدید، برای اولین بار در LK900E از Mille نشان داده شده است، و به روز رسانی طراحی جالب، که یکی از صنایع بهترین سیستم پرداخت حتی بهتر است.
  • موتور بسیار کارآمد Orbitital Polisher MarkIII BigFoot Random در مدلهای 21 میلی متر و 3000 تا 5200 برای مدلهای 15 میلی متر دامنه سرعت 3000 تا 4500 را تولید می کند.
  • موتور مخصوص زخم مخصوص طراحی شده و سفارشی ، که توسط RUPES در داخل خانه ایجاد شده ، گشتاور زیادی ایجاد می کند در حالی که تنها 500 وات ورودی نیاز دارد. این نتیجه در ارائه RUPES کارآمدترین موتور در پرداخت تصادفی مداری امروز است.
  • LHR 15 MarkIII جدید ساخته شده برای رسیدگی به هر موقعیت جزییات ، مرز جدید جزئیات است. طراحی ارگونومیک امکان تصحیح دقیق رنگ با راحتی کامل ، در سطوح خمیده و رسیدن به مناطق دشوار را فراهم می آورد. LHR 15 MarkIII در دورهای بالاتر در مقایسه با LHR21 MarkIII عمل می کند.
  • این افزایش سرعت تصحیح معادل را فراهم می کند و این کار را با قطر و مدار پد انجام می دهد که برای سطوح خمیده یا متنوع بیشتر مفید است.

     شناسه محصول : LHR15III / DLX

سایت سایپا

روپس

پولیش