سایپا سایت

فروش فوری سایپا SAIPA در سایت سایپا ، ثبت نام سایپا ، شرایط فروش سایپا، شرایط فروش اینترنتی محصولات سایپا ، فروش سایپا و پیش فروش سایپا SAIPA ...

سایپا سایت

فروش فوری سایپا SAIPA در سایت سایپا ، ثبت نام سایپا ، شرایط فروش سایپا، شرایط فروش اینترنتی محصولات سایپا ، فروش سایپا و پیش فروش سایپا SAIPA ...

سایپا سایت

سایپا یک خودروساز است که مقر آن در تهران است. SAIPAC در سال 1965 و با مالکیت 75٪ ایرانی ، برای جمع آوری سیتروئن ها تحت مجوز برای بازار ایران تأسیس شد. در سال 1975 هنگامی که دولت ایران از این شرکت کناره گیری کرد ، این نام را به SAIPA تغییر داد. ویکیپدیا

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

نویسندگان

چراغ سان مچ 3 اسکن گريپ Scangrip A / S : 

  • TWO STEP DIMMER – جدید Sunmatch 3 یکی از تنها چراغ های کار با دیمر دو مرحله ای است. همچنین دارای ویژگی های برجسته در تمام طول روز به همراه بسیاری از ویژگی های وظیفه سنگین دیگر است.
  • FEM COLOR TEMPERATURE – Scangrip Sunmatch 3 به راحتی این امکان را برای شما فراهم می کند که بین پنج درجه حرارت مختلف رنگ را انتخاب کنید. این چراغ جزئیات انعطاف پذیر است ، سر لامپ تا 180 درجه کج می شود.
  • وظیفه سنگین – این ابزار تطبیق رنگ به خوبی ساخته شده و دوام خواهد داشت. با ساخت و ساز بادوام همچنین گرد و غبار و ضد آب است. مجهز به لنزهای شیشه ای مقاوم در برابر حلال ، دارای یک نشانگر باتری در قسمت جلو است که نشان می دهد چه موقع باید باتری شارژ شود.
  • از افزایش بیش از حد جلوگیری کنید – لازم نیست نگران گرمای بیش از حد این نور باشید. Sunmatch 3 مجهز به سیستم محافظت در برابر حرارت هوشمند است که بعد از سه دقیقه استفاده مداوم در حالت بالا به حالت کم (50٪) تغییر می کند.
  • آسان برای حمل – این وسیله تطبیق رنگ رنگ از آنجا که همراه با یک کلیپ داخلی ساخته شده است ، جابجایی در جیب یا کمربند کار آسان است. این ابزار را برای بررسی های کیفیت بین عملیات پیش منطقه آماده نگه دارید.

شناسه محصول : 03.5651