سایپا سایت

فروش فوری سایپا SAIPA در سایت سایپا ، ثبت نام سایپا ، شرایط فروش سایپا، شرایط فروش اینترنتی محصولات سایپا ، فروش سایپا و پیش فروش سایپا SAIPA ...

سایپا سایت

فروش فوری سایپا SAIPA در سایت سایپا ، ثبت نام سایپا ، شرایط فروش سایپا، شرایط فروش اینترنتی محصولات سایپا ، فروش سایپا و پیش فروش سایپا SAIPA ...

سایپا سایت

سایپا یک خودروساز است که مقر آن در تهران است. SAIPAC در سال 1965 و با مالکیت 75٪ ایرانی ، برای جمع آوری سیتروئن ها تحت مجوز برای بازار ایران تأسیس شد. در سال 1975 هنگامی که دولت ایران از این شرکت کناره گیری کرد ، این نام را به SAIPA تغییر داد. ویکیپدیا

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

نویسندگان

چراغ مولتي مچ 8 اسکن گريپ مدل: MULTIMATCH 8 :

MULTIMATCH 8 یک کار قابل شارژ برجسته و قدرتمند است که تا 8000 لومن را برای برسی از سطوح بزرگ در حین انجام عملیات پولیش ، نقاشی و تمیز کردن و همچنین تطبیق رنگ (رنگ سازی)فراهم می کند.

چراغ کار از ویژگی های منحصر به فرد ALL DAYLIGHT برخوردار است و این امکان را برای شما فراهم می کند که بین 5 درجه حرارت مختلف رنگ را انتخاب کنید. و عملکرد دیمر 5 مرحله ای امکان تنظیم نور را در 5 سطح مختلف بسته به کار موجود در دست می دهد.

SCANGRIP POWER SOLUTION جدید امکان دسترسی نامحدود به نور را فراهم می کند. به راحتی می توانید باتری کاملاً شارژ شده را وارد کنید و در حالی که باتری دیگری در حال شارژ است ، کار را ادامه دهید. یا می توانید برای دریافت منبع تغذیه ، شارژر را مستقیماً به لامپ اضافه کنید. عملکرد پشتیبان گیری از باتری یکپارچه شما را از بدون نور در هر زمان جلوگیری می کند.

با استفاده از برنامه کنترل روشنایی BLUETOOTH ، شما قادر به کنترل و تنظیم نور خروجی و دمای رنگ و همچنین طیف وسیعی از دیگر کارکردهای مفید و بی سیم در بهبود کارایی روزانه کار هستید.

دانلود برنامه کنترل نور برای MULTIMATCH 8:

//  App Store – iOS
//  Google Play – Android

فرآیند حذف کد پین به شرح زیر است:

  • عملکرد بلوتوث را روشن کنید
  • دکمه بلوتوث را برای 10 ثانیه فشار دهید
  • کد پین تنظیم مجدد است

راه حل های نورپردازی برای صنعت نقاشی
با داشتن جامع ترین و پیشرفته ترین نوع در جهان ، چراغ های SCANGRIP نسل جدید برای صنعت نقاشی برای تطبیق رنگ ، جزئیات و کارهای رنگ کلی ساخته شده اند و در همه جا قابل استفاده هستند که یک سطح نقاشی نیاز به بازرسی دارد.

CRI +
با راه حل های روشنایی برای صنعت نقاشی ، ما از اصطلاح CRI + به عنوان میانگین 15 مقادیر R تعریف می کنیم. این تنها تعریف صحیح از مقدار CRI است که برای تشخیص دقیق و مطمئن رنگ مورد استفاده قرار می گیرد.

//  طراحی MULTIMATCH 8 بی نظیر است و تحت پوشش ثبت اختراع طراحی اتحادیه اروپا RCD No قرار دارد. 5597010