سایپا سایت

فروش فوری سایپا SAIPA در سایت سایپا ، ثبت نام سایپا ، شرایط فروش سایپا، شرایط فروش اینترنتی محصولات سایپا ، فروش سایپا و پیش فروش سایپا SAIPA ...

سایپا سایت

فروش فوری سایپا SAIPA در سایت سایپا ، ثبت نام سایپا ، شرایط فروش سایپا، شرایط فروش اینترنتی محصولات سایپا ، فروش سایپا و پیش فروش سایپا SAIPA ...

سایپا سایت

سایپا یک خودروساز است که مقر آن در تهران است. SAIPAC در سال 1965 و با مالکیت 75٪ ایرانی ، برای جمع آوری سیتروئن ها تحت مجوز برای بازار ایران تأسیس شد. در سال 1975 هنگامی که دولت ایران از این شرکت کناره گیری کرد ، این نام را به SAIPA تغییر داد. ویکیپدیا

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

طبقه بندی موضوعی

بایگانی

نویسندگان

چراغ مچ پن اسکن گريپ MATCHPEN R : 

MATCHPEN R حمل و نقل آسان و دارای خواص رندر رنگی عالی برای مطابقت با رنگ است که همیشه به راحتی در جیب پیراهن یا شلوار موجود است. برای بازرسی در کارگاه طراحی شده است و مخصوصاً برای تشخیص خراشها ، سوراخها و علائم چرخان مفید است.

MATCHPEN R دارای یک عملکرد 2 COLOR LIGHT است و این امکان را برای شما فراهم می کند که بین 2 درجه حرارت مختلف رنگ بسته به شغل مورد نظر خود انتخاب کنید.

تابش نور متمرکز و متمرکز از 10 تا 45 درجه یک عملکرد فوکوس در دسترس است. چراغ قلم از آلومینیوم محکم و بادوام ساخته شده است و از لنزهای شیشه ای مقاوم در برابر حلال تهیه شده و توسط کابل USB محصور شده به راحتی شارژ می شود.

//  MATCPEN R مطابق استاندارد ANSI / NEMA FL-1 تست شده است.

//  راه حل های روشنایی برای صنعت نقاشی
با داشتن جامع ترین و پیشرفته ترین نوع در جهان ، چراغ های SCANGRIP نسل جدید برای صنعت نقاشی برای تطبیق رنگ ، جزئیات و کارهای رنگ کلی ساخته شده و قابل استفاده در همه جا است که یک سطح نقاشی شده نیاز به بازرسی دارد. .

//  CRI +
با راه حل های روشنایی ما برای صنعت نقاشی ، ما از اصطلاح CRI + به عنوان میانگین 15 مقادیر R تعریف می کنیم. این تنها تعریف صحیح از مقدار CRI است که برای تشخیص دقیق و مطمئن رنگ مورد استفاده قرار می گیرد.

//  طراحی MATCHPEN R بی نظیر است و تحت پوشش ثبت اختراع طراحی اتحادیه اروپا RCD No 2704684 قرار دارد.